Joga - Ashtanga vinyasa

PREDSTAVITEV VADBE: ASHTANGA VINYASA 1 (trajanje: 60 min)

Ashtanga vinyasa je ena izmed atletskih oblik joge za katero je značilen celovit pristop k vadbi. Z rednim izvajanjem poleg fizične komponente dosežemo notranji mir in spoznamo kako obvladovati svoje notranje nemire.

joga-larisa-lesjak-močnik-1

Sestavljena je iz določenega zaporedja jogijskih položajev (asane), povezanosti giba z dihom (pranayama), uporabo energetskih zapor (bandhe) in osredotočenosti na dih, kar postopoma pripelje do preporoda celotnega telesa.

Telo se skozi vadbo intenzivno pregreje in raztegne. Vadba Ashtanga vinyasa močno prečiščuje telo, stimulira in uravnava delovanje vitalnih organov, hormonskega sistema ter limfe, krepi in uravnoveša delovanje živčnega sistema, vitalne energije (prane) ter s tem vpliva na naše mentalno telo ter našo zavest. Razvija moč in fleksibilnost tako fizičnega kot mentalnega telesa. 

Dobrobiti Ashtanga vinyase v kombinaciji z borilnimi veščinami:

1. Izboljšanje prožnosti telesa

Za mnoge je to poglavitni razlog, zakaj se odločijo za prakticiranje joge. Namen večine jogijskih položajev (asan) je raztezanje mišic, s čimer si povrnemo pretočnost gibanja v sklepih in izboljšamo splošno raztegljivost. Povečana fleksibilnost telesa izboljša navor pri udarcih, povečana gibljivost sklepov izboljša hitrost oziroma eksplozivnost udarca.

2. Povečanje vzdržljivosti

Redno izvajanje Ashtanga vinyase poveča telesno vzdržljivost in mentalno žilavost. Dihalna tehnika tekom vadbe čisti mentalne motilce in trenira fokusiranje misli. Zbran fokus je v boju zelo pomemben.

3. Učvrstitev centralnega dela telesa

Jogijski položaji (asane) v Ashtanga vinyasi z uporabo energetskih zapor (bandhe) aktivirajo oziroma trenirajo notranje trebušne mišice, ki so temelj za prejemanje močnih udarcev in brc.

joga-larisa-lesjak-močnik1

4. Hitrejše okrevanje

Joga lahko zmanjša čas okrevanja po poškodbi. Izvajanje jogijskih položajev (asan) po treningu pomaga sprostiti mišice. Športniki se s pomočjo joge naučijo uporabljati svoje mišice na bolj  nadzorovan način, s čimer lahko preprečijo poškodbe. Večina jogijskih položajev (asan) je zasnovanih tako, da imajo zdravilne učinke na telo. Borci si z izvajanjem joge lahko opomorejo od številnih bolečin, ki spremljajo borilne veščine.

5. Izboljšanje ravnotežja 

Z izvajanjem ravnotežnostnih položajev izboljšujemo notranje ravnovesje, ki pomaga k lahkotnemu in uravnoteženemu gibanju med borbo. Ashtanga vinyasa izboljšuje moč zapestja in gležnjev ter uči pravilno uporabo blazinic na rokah in nogah kar daje stabilizacijo sklepom.

 

 

Ne prezrite

osebni trener boks-kickboxing

utrip sampiona

boks-kickboxing-mma-ljubljana

boks-za-otroke-ljubljana

troia logo1

konex

razgibajmo-ljubljano-logo